Četrtošolci so na naravoslovnem dnevu na petih postajah sprejemali dražljaje iz okolice z različnimi čutili.
Luka A.: Danes mi je bilo všeč, da sem okušal grenko, sladko, kislo in slano. Všeč mi je bilo tudi, da sem pihal                    in  rezal slamico.
Lana S.: Najbolj všeč mi je bilo, ko smo vohali stvari. Pa to, da smo okušali grenko, sladko, slano in kislo.                            Zanimivo je bilo, ko smo z zavezanimi očmi risali hišo.
Blaž K.: Všeč mi je bilo, ko smo delali ribo v akvariju. Na koncu je bilo »njami«, ker smo okušali okuse.
Tea H.: Všeč mi je bilo, ko sem okušala pijačo, vohala, rezala slamico, poslušala in risala.
Jakob N.: Danes mi je bilo v redu. Lepo je bilo zato, ker smo imeli veliko postaj.
Tinkara J.: Danes mi je bilo zelo všeč. Spoznala sem veliko stvari.
Nik G.: Naravoslovni dan mi je bil všeč zato, ker smo lahko delali v skupini.
Urška V.: Všeč mi je bilo vse, ker smo se zelo zabavali.
Učiteljica Renata: Vsi učenci so bili zelo delovni in poslušni. Videti je bilo da uživajo in se res zabavajo. Nekaj nalog so našteli, poleg njih so še  opazovali sošolcem velikost zenice na svetlem in v temi, se mučili s slikami – optične prevare, poslušali šepetanje s »povečanimi« in zakritimi ušesi, poslušali zvok, ki je prihajal iz slamice, prepoznavali vsebino ropotulj glede na zvok, ki ga je oddajala, risali predmet po opisu učenca, ki ga je samo tipal, si na hrbet s prstom pisali besede, jih ugibali, risali slike po hrbtu.  

 

Dostopnost